Mărește eficiența ospătarilor
Gaston reduce cel puțin 3 drumuri la masă per comandă făcute de ospătari, permițându-le să se concentreze mai mult pe interacțiunea cu clienții și pe oferirea unui serviciu de calitate. Acest lucru nu doar că îmbunătățește experiența clienților, dar permite servirea unui număr mai mare de comenzi per angajat.
Control financiar total
Fiecare restaurant are panoul lui de administrare privat. Acolo poți vedea toate comenzile emise prin aplicație, ceea ce iti permite să ai o viziune completă asupra performanței restaurantului.
Servește clienți non-nativi
Cu opțiunile de limbă în română și engleză, facilitezi servirea clienților internaționali. Această funcționalitate asigură o experiență de comandă ușor accesibilă pentru turiști și vizitatori, extinzând astfel potențialul de piață al restaurantului tău.
O experiență superioară pentru clienții tăi
Clienții pot alege sa plăteasca individual, eliminând nevoia de a împărți nota de plată. De asemenea, pot alege să plătescă la comun, în mod tradițional, la finalul comenzii.